Konusu:Yeni kitabını yazmak için sakin bir yer arayışına giren genç yazar Öykü, imza gününe gittiği bir kasabaya hayranlık duyar ve buraya yerleşmeye karar verir. Tüm kasaba sakinleri, ne kadar güvenli ve huzurlu olduğundan bahsetse de Öykü burada kaldıkça işlerin aslında göründüğü gibi olmadığının farkına varır.
Kitabı gerçekten çok beğendim. Yazım dili anlaşılır, bölümleri kısa ve tek kitapdı. Kitabın başından beri şüpelendiğim çoğu şey doğru çıktı. Kitap 18+ ama smut yok sadece korku, cinayet gibi unsurlar var ve bundan etkilenmeyecek herkesin okumasını tavsiye edrim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!