Konuştuklarımızı tekrarlamam mümkün değil, sadece baştan iki cümle ve sondan iki cümleyi net olarak biliyorum, orta kısım, yekpare, neredeyse ifade edilemeyecek bir acı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mektup bu kadar. Tekrar ediyorum, Viyana'da kalamazsın. Ne korkunç bir hikaye. Bir defasında bir köstebek bulmuş ve onu şerbetçiotu bahçesine götürmüştüm. Onu yere bıraktığımda birden çıldırmış gibi toprağın altına giriverdi, suya dalarcasına gözden yitti. Bu hikayeden, böyle kaçmak gerek işte.
Bu mektup trafiği durmalı artık Milena, bizi çılgına çeviriyor, insan ne yazdığını, neye cevap vereceğini bilmiyor ve her durumda kaygılı oluyor. Çekçeni çok iyi anlıyorum, gülüşünü de duyuyorum, ama mektuplarında söz ile gülüş arasında gidip geliyorum, sonra sadece bir sözcük duyuyorum, bu sözcük ayrıca benim tabiatım: Korku.