Onur

Onur
@Boss5
Öğrenci
İstanbul
16 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Berlin'de yalnızsınız değil mi?" "Tamamen yalnızım. Ama Berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım... Küçükten beri..."

Onur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·340 syf.·
2020 3. kitabı
Kim Gruenenfelder
6.6/10 · 179 okunma
"Neyi bekleyeceğiz, Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."