Bottomofhell

Bottomofhell
@Bottomofhell
Farkına geç vardım, Telaş içinde sevdikçe seni, Bavulunu daha hızlı topluyormuşsun.
Reklam
Zira adına acı çekilmiş her saçmalık, yasallığa dönüşerek yozlaşır; tıpkı her şehidin sonunun yasa bentlerine, takvimin yavanlıklarına ya da sokak isimlerine varması gibi...
Yeryüzünü ve gökyüzünü sevmek istedim, marifetlerini ve coşkularını; ve bana ölümü hatırlatmayan hiçbir şey bulamadım.
Dışa vurulmamış duygular asla ölmez, diri diri gömülür, sonradan çok daha çirkin biçimlerde ortaya çıkarlar.
Sevmemek en kolay ve meşru kaçış yolu idi, ben de sevmedim.
Reklam