Bottomofhell

Bottomofhell
@Bottomofhell
Gördüm insanın en çok neye tutunursa en dibe yine onun çektiğini.
Reklam
"Susuyorum ve susuyorum, böylece üzerimde bir yük birikiyor..."
Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil.
İnsanın kullandığı ilk alet, baska bir insandır.
Bir silgi gibi tükendim ben. Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım: mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.
Reklam