Belki de okuduğum dönemde ki düşüncelerimle alakalı olabilir, ama beni çok içine almamıştı ve sıkılarak bitirmiştim. Bir zara göre hayatını yaşamak, hayatını zarın yönlendirmesi fazlasıyla ütopik ve sürrealist.
Kendi ile barışık olmayan ve hayata bakış açısında problem olduğunu düşündüğünüz kişilere kesinlikle tavsiye edilmeli. Ben kendim olmayı seven biriyim, okuduktan sonra daha da kendim olmayı sevmiştim. Yaşantınız ve hareketleriniz arasında bütünlük kurabilmeniz için okumanızda fayda var.