Merhamet zulmün merhemi olamaz! Ne kadar iyiyiz değil mi? Marka ayakkabılar, batılılar gibi giyinmeye çalışma, tektaşlar ,yalılar, magazinler ve daha nice şeyler...Hiç düşündük mü hayatı mahvolan ülkelerinden kaçan ve gittiği ülkede müslüman sıfatı taşıyan birinin gelip seni insanlara satmasını. Defalarca tecavüze uğraman ve bunların basına yansıtılmaması, ekranlara gelmemesi,kimsenin haberi olmaması, neden çünkü seni niye ilgilendiriyor ki değil mi, Çünkü sen bencil ve narsist birisin insanoğlu! Kendini beğenmişsin.Sadece gösteriş olsun diye zulüm görenlere merhamet ediyormuş gibi görünürsün,sadece gösteriş için süslü laflar kullanırsın ve humanist gibi görünürsün. Ama nafile kendini kandır. Livaneli her şeyi harika özetlemiş MERHAMET ZULMÜN MERHEMİ OLAMAZ!