Büşra Cengiz

Büşra Cengiz
@Bsrcngz1
Sadece insan...
Daha önce pek fazla okumuyordum. Kitaplar evimizde pek sık görülmezdi. Ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak zihnimizi doyurmaktan daha önemli bir işti.
Reklam
"Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim?"
"Çünkü insanlar kendileri mutsuz olmadıkça, başkalarının mutsuzluğunu asla anlayamazlar."
"Bu hep böyledir mutsuz olduğumuzda diğerlerinin mutsuzluğunu daha güçlü hissederiz duygularımız yıkılmaz, bunun yerine yoğunlaşır..."
Reklam