büş

büş
@Bsrklc68
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."
Sayfa 49·Kitabı okudu
Edebiyat
" Ağlarsam ayıp olur mu? " " Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.Niye ki? " " Bilmem, henüz alışamadım.içimdeki kafes bomboş kaldı sanki... "
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat
En güzeli
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Sayfa 46 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Göz,belkide insan bedeninin içinde ruh barındıran tek kısımdır.