"Tanrı uzakta değil, oğlum. Bu insanların seni kendi kinleri doğrultusunda gütmelerine izin verme, kendi kendine kaldığında ve Tanrı huzurunda yüzünü kızartmayacak şekilde davran..."
"...gökyüzü o kadar basıktı ki kimse dimdik ayakta duramazdı. Yine de hayat vardı arzular ve şenlikler vardı. Bu dünyada asla en iyi şeyin olması beklenmese de en kötüden kurtulma ümidi her gün bekleniyordu."
"Eğer önündeki kapılar bir daha yüzüne kapanacak olursa, hayatının sona ermediğini düşün. Sona eren şey yalnızca hayatlarının birincisidir ve diğeri başlamak üzere sabırsızlanmaktadır. O zaman bir gemiye bin, seni bekleyen bir kent mutlaka vardır."