Bir ev hanımının bir gün aniden uyuyamaması üzerine kurulu bu kısa hikâye, toplumsal roller, hayatın monotonluğu ve ölüm gibi temaları sorgulamasıyla bana oldukça yakın hissettirdi. Kadının iç dünyasını sade ama etkileyici bir şekilde yansıtan anlatım, insanı kendi hayatını da sorgulamaya itiyor. Ayrıca romanda Anna Karenina'ya sıkça yer veriliyor. Esere karşı merak uyandırıyor. Uzunluğu gözümde büyüse de okuma listeme ekledim :)
Hikâyenin sonunun eksik ya da yarım bırakılmış hissi vermesi ise beni tatmin etmedi, daha net bir kapanış tercih ederdim. Ancak bunun dışında, bir çırpıda okunabilecek, düşündüren bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Okuyacaklara keyifli okumalar diliyorum