Felsefe emekçilerinin ve genel olarak bilimle uğraşan insanların filozof zannedilmesine nihayet bir son verilmesinde ısrar ediyorum, - özellikle bu alanda kesinlikle "herkese kendi hakkı" verilmeli, birilerine daha fazlası, birilerine daha azı verilmemeli.