Bir kimsenin ölümünden sonra, hiçliğin bu geri tepmesini kavramak ve inanmaya katlanmak o kadar zordur ki, ortalığa daima şaşkınlık gibi bir şey kalır.
Derin hüznün insanları mutlu olduklarında belli ederler kendilerini: mutluluğu öyle bir tutuşları vardır ki, sanki onu kıskançlıktan ezmek ve boğmak istiyor gibidirler - ah, .ok iyi bilirler ellerinden kaçıp gideceğini.