Stefan Zweig'ın okuduğum ilk kitabı. Kitap gayet akıcı ve hoş bir şekilde ilerliyor. Stefan Zweig okumaya bu kitaptan başlanabileceğini düşünüyorum. Keyifli okumalar dilerim
Stefan Zweig'in "Korku" adlı romanı, özellikle insan psikolojisi ve karakterler arasındaki karmaşık ilişkileri ustalıkla anlatmasıyla dikkat çekiyor. Kitap, Viyana'nın zengin bir ailesinden gelen Irene Wagner'in hayatını anlatıyor. Irene, mutlu evliliği ve huzurlu yaşamıyla birlikte, eski aşkıyla karşılaşmasıyla hayatı altüst olur ve içinde bulunduğu karmaşık duygusal durumdan kurtulmaya çalışır.