Kahveyle aram ciddi, kitaplarla uzun soluklu bir ilişkimiz var. Yolda, durakta, hayatta hep bir şeyler okurum. Fazla ciddiye almadan yazdıklarımı bloga da bırakıyorum: tatkitapyol.blogspot.com
Churchill'in ne dediğini biliyor musunuz? '' Bir şirketin sahibi alaşağı edilecek biri ya da sağılacak bir inek olarak görülür. Çok az insan onun arabayı çeken at olduğunu anlar.''
Bu ilk görüşün ironisiydi : insan bir başkasıyla dünya dünya üzerinde yalnız olduğunu düşünürdü. Ve sonra , bir başkası olmadan ... gerçekten yalnız olduğunu fark ederdi.