Kitap güzel fakat Can Manay'ın hastalıklı takıntıları biraz sıkabilir. Konuyu anlayabilmek için üçlemenin tamamını okumak gerekiyor. Son kitap olduğu için biraz erken kesilmiş bir konu hissi yarattı bende. İlk iki kitapta düğüm gittikçe sıkılmış ama bir an önce bitirilmek için birden çözülmüş.