Hewe

Hewe
@Bukabarane_
Kitapların dünyasına sığınmayı seven biri
@Bukabarane_·
·
sabitlendi
Varlığım, derleyip toparlamam gereken birşey şimdi.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
6/10
·232 syf.··
2026 22. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2026 01:20
Nermin Yıldırım’ın dilini ve kitaplarını çok severim normalde. Daha önce hep romanlarını okudum. Bu okuduğum ilk öykü kitabıydı ancak maalesef beklentimin altında kaldı. Yazarın romanlarında kullandığı dilin çok güzel olmasının yanında öykü kitabındaki dili ve üslubu beni çok içine çekmedi. Bazı öykülerin konusu çok güzel olmakla beraber birçok öyküsü konu ve içerik olarak da sarmadı. Nermin Yıldırım’dan bir daha öykü kitabı okur muyum? Sanmam ama okumadığım romanlarını seve seve okumaya devam edeceğim.
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma

Hewe

, bir kitap okudu
6/10
·232 syf.··
4 günde okudu
·
2026 22. kitabı
Nermin Yıldırım
7.5/10 · 5,5bin okunma
Ne zaman arkamı dönsem, sevdiklerimi son görüşümmüş gibi bir his içimde.
Sayfa 201·Kitabı okudu
Beklemek ne kadar sürer anlıyorum. Bir ömür ve hatta belki sonrasında da. Beklenen gelene kadar değil, gelmeyişi boyunca.
Sayfa 167·Kitabı okudu