Bukett

"Güzel ve iç açıcıydı dünyayı böyle gezip dolaşmak, böyle çocuksu, böyle uyanmış, çevresine karşı böyle kucak açarak, güvensizlikten böylesine uzak. Güneş, insanın başını bir başka türlü yakıyor, ormanın gölgesi bir başka serinlik veriyordu; bir başkaydı çayın ve sarnıcın, bir başkasıydı kabağın ve muzun tadı..."
Sayfa 54·Kitabı okudu
Reklam
"Düşler geliyordu ona ve dur durak bilmeyen düşünceler geliyordu ırmağın suyundan akarak, gecenin yıldızlarından ışıldayarak, güneşin ışınlarından eritilerek.."
Sayfa 15·Kitabı okudu
"Dünyanın acı bir tadı vardı. Eziyetti yaşamak."
Sayfa 24·Kitabı okudu
"Ben tümüyle saf dışı bırakılıp öldürüldü mü, gönüldeki tüm tutku ve dürtülerin sesleri kısıldı mı, işte o zaman gözlerini açacaktı en son şey, varlıktaki artık Ben olmayan öz, o büyük giz.."
Sayfa 24·Kitabı okudu
"Bilme denen şeye susadım durdum hep, içim sorularla dolup taştı sürekli."
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam