Neşe

Umutluyum, Mutluyum…
Puan vermedi·639 syf.··
2025 259. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2025 00:17
Yaşar Kemal… Bir şaheseri bitirmiş bulunmaktayım. Bundan bi on beş-yirmi yıl sonra, hala gözlerimin sağlam kalacağını umud ederek, tekrardan okuyacağım bir eser. Benim için İnce Memed 1 ve İnce Memed 4 ün yeri bambaşka. Son kitap boyunca her bölümde “umarım şimdi değil” diyerek bir heyecanla devam ettim. Serinin son kitabı bana gerçekten çok şey kattı. O zamanlar ne yaşanmışsa, şimdi misliyle yaşanıyor, gelin görün ki bizde İnce Memedler yok. Çok güzeldi. Çok etkilendim. Teşekkür Ederim saygıdeğer Yaşar Kemal, bize böyle bir eser bıraktığın için ve kendi adıma bana bir travma yaşatmadığın için :) İnce Memedler Yaşasın!
İnce Memed 4Yaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202121,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Neşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·639 syf.··
14 günde okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2025 00:17
·
2025 259. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 21,6bin okunma
Çocukları bi uyutsam da kitaplarıma kaçsam. Oğlum uyumamak için direniyor 😩😩😩
Duygu ve Düşünce
İnsanlar her şeye, her şeye baş kaldırmalı, diyordu. İnsanlar böyle uyudukça, insanlar böyle zulüm altında inlemeyi kabul ettikçe insanlığın bir sinekten ne farkı olur, insanlar, eğer en küçük bir haksızlığa, bir zulme baş kaldırmayı akıl etmezlerse, insanlık bundan böyle daha da beter hale düşecektir.
Sayfa 348·Kitabı okudu
Alıntı
Bomboş kalmıştı. Gecenin, gündüzün ortasında yapayalnızdı.
Sayfa 324·Kitabı okudu
Alıntı