Neşe

Ne kadar çok bilirsem, o kadar az anlıyorum.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman diye bir şey yok. Bunu sen icat ettin, sonra da zamanın kölesi oldun.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Alıntı
Başkaları ne der diye kendinden vazgeçme!
Sayfa 80·Kitabı okudu
Alıntı
benlik değilmiş
2/10
·544 syf.··
2025 257. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2025 15:05
Spoiler içerebilir: Öncelikle kitabın ilk 200 sayfasını sanırım 1 ayda filan okuyup bir kenara bırakmıştım, tekrar elime alana kadar da araya 10 kitap sığdırdım. Tekrar elime alıp bitirmek istediğimde ise yine bir kenara bırakmak isteğiyle yandım tutuştum ama inat ettim bitireceğim diye ancak 420. sayfaya kadar okuyup “eeee yeter” deyip kendimi direk son bölümde buldum. Neredeyse 250 yi aşkın kitap okumuşumdur ancak bu kadar sıkıldığım, bu kadar kitaptan kaçtığım bir zaman olmamıştır. Yani şizofren diye aldım kitabı, psikolojik bir tür sandım polisiyeye döndü. Hadi döndü diyelim daldan dala daldan dala atlayıp da yani okuru neden sıkarsın. Şimdi bana sorsanız kitaptan ne anladın “ 21 yaşında adamın biri sesler duyuyor, ablaları hastaneye yatırıyor, hastanede cinayet işleniyor, kadın bir dedektif geliyor, kadın anlıyor ki aslında bu hastalar hasta değil, asıl dışarıdakiler hasta, dışarıya çıksalar da artık toplum içine karışamayacaklar, bari burada iş birliği yapayım da cinayeti çözmeme, katili bulmama yardımcı olsunlar.” Evet 540 sayfalık kitaptan anladığım bu. O kadar sıkıldım ki size anlatamam. Ben ki psikolojik ve dedektif romanlarını da çok seven, keyifle okuyan biriyimdir. Hiç ama hiç beğenmedim. Bana hiçbir şey katmadı. Bilmem yazardan, bilmem çeviriden, bilmem yayınevinden, bilmem kendimden kaynaklı. Merakı olana keyifli okumalar… Ben freud okumaya gidiyorum.
1000Kitap
ŞizofrenJohn Katzenbach · Koridor Yayıncılık · 20122,581 okunma

Neşe

, bir kitap okudu
2/10
·544 syf.··
6 günde okudu
·
2025 257. kitabı
John Katzenbach
8/10 · 2.581 okunma