Neşe

Yalnızlığım kalbime inen bir yumruktu.
Sayfa 351·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlelebet İzinde… Sonsuz Minnetle…
Atatürk
En son Şeker Portakalı’nda böyle ağlamıştım…
Puan vermedi·184 syf.··
2025 256. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2025 23:01
Amin Maalouf un okuduğum üçüncü kitabıydı. Kitabı yeni bitirmiş olmama rağmen cümleler, olaylar hala zihnimde dönüyor. Çok etkileyici bir kitaptı. İki yerde kendimi tutamayıp ağladım. Kitapta aradığınız her şeyi bulabilirsiniz, tarih, savaş, entrikalar, devrimciler, aşklar, çaresizlikler, ayrılıklar, hayal kırıklıkları, umutlar… her şey birlikte verilmiş. Karanlıklar ve aydınlıklar. Her şey birbirinin zıttıyla verilmiş ki iyi olanın kıymetini bilelim. Çok etkilendim. Ben ağlamaya gidiyorum… size keyifli okumalar :(
Duygu ve Düşünce
Doğu'nun LimanlarıAmin Maalouf · Yapı Kredi Yayınları · 202640,2bin okunma

Neşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.··
26 saatte okudu
·
2025 256. kitabı
Amin Maalouf
8.4/10 · 40,2bin okunma
Tünelin ucunda ışık göremesek de bir ışığın var olduğuna, er ya da geç görüneceğine inatla inanmamız gerekir.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Alıntı