Ezo

“Bir tren hayal etmiştim beni acılarımdan alıp gözyaşlarımdan yol yapıp üzerinden gidecek ve beni mutluluğa götürecek bir tren...”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendimi yaşamaya değer görmediğim her şey benim esaretimdir.
'Yapayalnızdım, Kendime Sarıldım..'
Müziğe ihtiyacımız yok. Bizim sessizliğimiz var.
Sayfa 202·Kitabı okudu
“Burası bir kar küresiydi. Bizde içindeki figürler. Bizi tutup salladılar. Bizde ne olduğunu anlamadık. Alt üst olduk...”