Kendi doğasında olan doğal dürtü ve arzuların karşısına mekanikleştirilmiş ve insan yapımı duygular bulunuyor..Pavlov köpeğini anımsatıyor daha çok,beden ve zihin arasındaki git geller yaşandığı,iyiliğin ve kötülüğün tanımını bizlere sunuyor.Dİstopik kurgu,şiddet ve müzik içeren eser olmuş.Kötülüklerden zevk vermediği için mi vazgeçti,yoksa sıkıldı mı tartışılır..Kahramanın müziğe yönelmesi daha güzel olurdu diyerek bitireyim..iyi okumalar herkese:))
Yıllar önce okuduğum kitabı Filozof İoanna Kuçuradi nin adaya düşşem yanıma "Küçük Prens"kitabını alırdım sözüyle tekrar okuma kararı aldım..Evet kitap akıcı ve insan ilişkilerini becermek adına güzel öğretiler sunuyor..