Bir hikayenin daha sonu... Hayata dair iyi kotu, aci tatli, sevimli sevimsiz her turlu olayin oldugu bir romandi. Zehra karakteri beni en cok etkileyen, kendini merak ettirendi. Koy yasami ve insanlarin samimi fedakarliklarini okurken kendimi oralardaymis gibi hissettim. Bazen yesilcam tadinda bazen yok artik ciddi olamaz bunlar dedim okuduklarima... Akip gitti iste bir anda, surukledi beni de bir yerlere... Kitapla kalin....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canına yandığımın dünyasi. Kimini kürekle verir de insanlar kıymetini bilmezler, kimi de o verdiğinden bir yudum nasiplenmek ugruna nelerinden vazgeçmeye hazırdır o anda...
Sizin dininizde de diğer dinlerde de şeytan bir tanedir. Hem o elini kolunu sallayarak bu eve girmez, o beyinlerine ve yüreklerine girer insanların. Bu da demektir ki asıl İnsanoğlu şeytandır. Kımin kafasına sızıyorsa şeytan odur. Kötülüğü yapan odur.