Kitabı çok beğendim. Özellikle gerçek bir hikaye olması daha çok ilgimi çekti. Yılmaz Güney'in hayatı anlatılıyor. Yazarin kalemini beğendim okumanızı tavsiye ederim pisman olmazsiniz
Sevgiliİnci Aral · Kırmızı Kedi Yayınları · 20171,112 okunma
Kitap gayet güzeldi ama o kadar büyük bir beklentiyle başladım ki benim için hayal kırıklığı oldu. Biraz fazla abartildigini düşünüyorum. Yazarın kalemi iyi ama bazı yerlerin fazla uzatıldığı için sıkılıp atlamak zorunda kaldim.
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma