Leyla

Leyla
@Bursaya
...insan her zaman aynı insanları görürse,bunları yaşamının bir parçası saymaya başlar.İyi,ama bu kişiler de bu nedenle,yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. Bizi görmek istedikleri gibi değilsek,hoşnut olmazlar,canları sıkılır.Çünkü ,efendim,herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır. Ne var ki, hiç kimse,hiç kendisinin kendi hayatını yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Leyla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·446 syf.·
7 günde okudu
·
2025 31. kitabı
Orhan Kemal
8/10 · 4.592 okunma
"Size verecek öğüdüm yok.Ancak kendi kendinizde bulabilirsiniz bu öğüdü,nasıl yaşamanız gerektiğini de ancak yaşayarak öğrenebilirsiniz. " "Peki,nasıl yaşayacağım konusunda karar verinceye kadar kötü yaşarsam." "Bu bile aydınlatacaktır sizi.Kendi eğimine uymak iyi şeydir,yeter ki yukarı doğru olsun. "
Sayfa 363·Kitabı okudu