Bence bir şeyler öğrenebileceğin kitapları oku yargısı tamamen saçmalık. Bir hikayenin size bir şey öğretmesi için gereken tek şey kendinizi o hikayenin içinde hissedebilmek. İyi bir kitap size bunu verir. İster alaycı bir dille genç bir kalemin elinden çıkmış olsun, isterse yüzlerce yıllık ortak görüşlerce en iyi seçilen kalemin elinden çıkmış olsun. Önemli olan beni kurgunun durgun ya da dalgalı sularının içine çekip o öyküyü yaşadığımı hissettirmesi.
Sayfa 24 - Limon Çiçeği'nin Bay C ' ye yazdığı mektuptan bir alıntı.·Kitabı okudu
"Bütün aşk şiirleri mavilere ve yeşillere yazılmış,
Kimse kahverengi gözleri anlatmaya değer bulmamış anlaşılan."
"Şiirler söylenir şiirler biter,
Biz bu sevdayı neresine sakladıktı sen ona bak da,
Kahverengi avuçlarına mı gözlerinin,
Tam oradan mı kahverengi yağan bir aydınlığa..."