...acı veren duygular yaşamın, insan olmanın, insanca hissetmenin bir parçasıdır. Bu duyguları yaşamamak demek, yaşam yolunda bu gibi duygularla kaçınılmaz olarak karşılaşıldığında, baş etmeyi bilememek, duygularından kaçmak, bastırmak veya bedensel rahatsızlıklara dönüştürmeyi öğrenmek demektir.
Yalnızca tanışmadığımız insanlar "sahici" insanlardır , basit ,saf , dolaysız olarak içten, bozulmamış kişiler. Ah şu tanışmadığımız basit ,sahici, bozulmamış insanlar. Ne büyük bir trajedi.