Buse Arıkan

Buse Arıkan
@Buse_422004
Elbette!.. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.
Sayfa 146 - Dergah
Kitap Alıntısı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayat budur. Hayatı şartlarla ölçmek, kıyaslarla değerlendirmek, başkalarının yaşantısına bakarak-özenerek kabul etmek, öyle olmaya çalışmak ne kadar beyhude.
Sayfa 148
"Allahım ağlamak ne güzel bir şey, ne eşsiz bir şey gözyaşı"
Sayfa 171
Kitap Alıntısı
"Her geçen günüm benden bir parça alıp götürmekte. Kalbime bir hasret bırakmakta."
Sayfa 167 - Dergah
Kitap Alıntısı