"Üşüyorsun çünkü yalnızsın ; hiçbir insanın yakınlığı , içinde yanan ateşi alevlendirmiyor . Hastasın çünkü duyguların en güzeli , insana bahşedilmiş olan en yüksek ve en tatlı duygu senden uzakta . Aptalsın çünkü o kadar acı çekmene rağmen yine de o duyguyu çağırmayacak ya da seni beklediği yere doğru bir adım bile atmayacaksın."