Buse

Buse
@Buseakkk
İkimiz birden sevinebiliriz Göğe bakalım
"Denginiz değilim efendim, dengesizim..."
Reklam
"Üşüyorsun çünkü yalnızsın ; hiçbir insanın yakınlığı , içinde yanan ateşi alevlendirmiyor . Hastasın çünkü duyguların en güzeli , insana bahşedilmiş olan en yüksek ve en tatlı duygu senden uzakta . Aptalsın çünkü o kadar acı çekmene rağmen yine de o duyguyu çağırmayacak ya da seni beklediği yere doğru bir adım bile atmayacaksın."
Sayfa 288 - koridor
Doğdu , sevinçten ağladılar . Öldü, acıdan ağladılar. O ,bu arada yaşadı, hiç düşünmediler.

Buse

, bir kitap okudu
Puan vermedi·520 syf.·
Beğendi
·
40 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Yılmaz Özdil
9.1/10 · 15,7bin okunma
"Sonsöz değil , dünya durdukça önsözdür. Mustafa Kemal ilelebet payidardır."
Sayfa 498·Kitabı okudu