Buse

Buse
@Buseakkk
İkimiz birden sevinebiliriz Göğe bakalım
Ruhları birbirine öyle karışmıştı ki birbirlerinden geri almak isteseler hangisinin kendilerine ait olduğunu anlamayacaklardı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Herkesin kafasının içinde kendine göre bir işkence odası var."
Rahatsınız. Hem ne kolay rahatlıyorsunuz. İçinizde boşluklar yok. Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
"Geri gelmesi mümkün olmayan hatırlanmamalı."