Keşke hiç olmasaydın şu dünyada , keşke sana hiç rastlamasaydım , keşke canlı bir varlık olacak yerde esinli bir ressamın yarattığı bir tablo olsaydın.O zaman resminin önünden hiç ayrılmaz , sonsuzcasına sana bakardım...
İnsanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşmama da imkan yoktu; çünkü en inandığım , en güvendiğim insanda aldanmıştım.Başkalarına emniyet edebilir miydim?