Aklı başında olan herkes, insan gözünün iki nedenden dolayı şaşkınlık geçirdiğini ve iyi göremediğini bilir. Birinci neden, insanın aydınlıktan karanlığa geçmesi, ikinci neden ise karanlıktan aydınlığa çıkmasıdır.
Yaşam denen şeyin tam olarak ne anlama geldiğini bir türlü kavrayamasa da artık biliyordu. Bir şeyin gerçek anlamını ve değerini algılamak için en etkili yolu onu kaybetmekti...