Madem herkes yaşamaya alışmanın kolay olduğunu söylüyor. Ben de alışmayı deneyeyim. Buralarda her şey o kadar iyi ayarlanmış ki, yağmurdan sonra her zaman güneş açıyor, güneş de sırılsıklam ıslananların üstünü başını kurutuyor; tabi güneş açana dek bu dünyadan vazgeçmemişse.