Büşra…

Büşra…
@BusraBora_
Kitap okumak, yolunu aydınlatır.
Hayatın bir macera olması gerekir. Hayatın tatmin edici olması gerekir. Hayatın sadece var olmaktan daha fazlası olması gerkir. Ama çoğu erkek ve kadın, hayatta kalmak için kendilerini günlük işlerin ayrıntılarına o denli kaptırır ki hayatta olmanın güzelliğinin tadını çıkarmaz.
Reklam

Büşra…

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
7 günde okudu
·
2025 38. kitabı
Rupi Kaur
6.5/10 · 9,7bin okunma
"Ben umutsuzca bir aşık ve bir hayalperestim ve bu benim ölümüm olacak"
"Yüreğim dün gece beni ağlayarak uyandırdı, nasıl yardım edebilirim diye yalvardım, yüreğime kitabı yaz dedi"
"Kendinizi nasıl severseniz, başkalarına da sizi nasıl sevmeyi öğretirsiniz"
Reklam