📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biraz eğlenceli bir kitap gibi gelebilir ama bence cok hüzünlü bir kitaptı, alternatif son olayına bayıldım. Ufak bir yalanin nerelere varacağı konusunda oldukca bilgilendirici olay orgusu cok heycanli ve surukleyici bir kitap.
YalancıVolkan Sönmez
“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
Stefan Zweig okumak benim icin her zaman zor olmuştur. Diger okuduğum kitaplarina göre daha akiciydi diyebilirim. Bu incelemeyi de artik Stefan Zweig okumayacagimi unutmayayim diye yaziyorum.