Bu sene okuduğum en eğlenceli kitapların başını ceken kitap. Bir kadının ayrılık sonrası eski sevgilisine yazdigi metinleri iceriyor gibi gözükse de daha cok hayatla , hayatin devam etmesiyle alakali oldukca eğitici ve motive edici bir kitap olmuş. Osmana veda etmesine sevinirken kitabin bitmesine üzüldüm. Aylin Balboa
Boğulan balıklar varmış, bunu duymuş muydun? Tamamen suyun altında yasamaya göre dizayn edilmis olmalarına rağmen bir sekilde nefessiz kalip ölüyolarmış. Bence etraflarındaki balıkların hayvanlıklarına daha fazla dayanamadıkları icin... Diger balıklar sadece nereye geldiginle ilgileniyor, oraya nereden geldigine kimse bakmiyor. Birileri icin üç kulaçlık yollar kat edebilmek adına solungaçların sişene kadar yüzmüş olsan da okyanus için bu hiçbir sey ifade etmiyor. Zor demiyorsun, kolay sanıyorlar Osman.