"İnsanlar onlara ne söylediğinizi unutabilirler. İnsanlar onlara ne yaptığınızı da unutabilirler. Ama insanlar, onlara kendilerini nasıl hissettirdiğinizi asla unutmazlar"
Maya Angelou
İyi olmak iyidir!
İyilik yapmak iyidir!
Her iyilik elbet ki içinde fedakarlık barındırır.
Ama gel gör ki "Fazla fedakarlık fazla vefasızlık getirir" ve "Fazla fedakarlık insanın kendi kul hakkına girmesidir..."
*Alıntı*