"İnsanlar onlara ne söylediğinizi unutabilirler. İnsanlar onlara ne yaptığınızı da unutabilirler. Ama insanlar, onlara kendilerini nasıl hissettirdiğinizi asla unutmazlar"
Maya Angelou
İyi olmak iyidir!
İyilik yapmak iyidir!
Her iyilik elbet ki içinde fedakarlık barındırır.
Ama gel gör ki "Fazla fedakarlık fazla vefasızlık getirir" ve "Fazla fedakarlık insanın kendi kul hakkına girmesidir..."
*Alıntı*
Hayatımın büyük bir bölümünü benden ne olacağını arayarak geçirdim. Hep bir şey olsun istedim, o bir şey öyle büyük olsun ki bana yetsin istedim. Sonra anladım ki, ben birden çoğum. Aynı anda birçok şey olabilirim. Her şeyde en iyi olmama da gerek yok, mutlu olayım yeter.