Büşra ten

Büşra ten
@Busratenn
Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geceleri yastığa uzanır ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma, ama sonunda yine kendimden nefret ederdim.
Mutlu olduğun sürece fakirlik utanılacak bir şey değildir.
Ama ruhumuz böyle gökyüzlerinde uçup duruken birdenbire yere inip insan küçüklüğü ile karşılaşmak ne tuhaf oluyor.
İnsanlar ancak koşullar el verdiğinde delirme lüksüne sahiptirler