Büşra ten

Büşra ten
@Busratenn
...Hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yanlızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık?
Geceleri yastığa uzanır ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma, ama sonunda yine kendimden nefret ederdim.
Mutlu olduğun sürece fakirlik utanılacak bir şey değildir.
Ama ruhumuz böyle gökyüzlerinde uçup duruken birdenbire yere inip insan küçüklüğü ile karşılaşmak ne tuhaf oluyor.