Bu zamana kadar okumadığım ama artık başucu kitabım olacak ... çok güzel çok çok güzel eksik kalır...KORKU
BİR KALBİM VAR Kİ BENİM,SEVDİĞİNDEN BURKULUR:
KAHREDENDEN ZİYADE,SEVİLENDEN KORKULUR...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı çok beğendim .. bu yıl ayrı bir heyecanla Ramazan ayı geçiriyorum bu kitap sayesinde emeği geçenlerden Allah razı olsun Rabbim Esad Coşan hocaefendiye rahmetler eylesin sonundaki dua sayfaları çok çok güzel ...