Modern zamanların çocukları olarak bizler çok şey yitirdik, birçok değerimiz elimizden kayıp gitti. İşin kötüsü bu kaybın farkında da değiliz. Meşgulüz, yoğunuz, amansız bir koşuşturma içindeyiz. Bununla beraber hayatımızda hep bir şeylerin eksikliğini hissediyoruz.
Melody çok özel bir çocuk. Yalnız onu anlayan pek insan yok. Bayan V ise açık olunası mükemmel bir öğretici. Aslında çocukların öğrenemeyeceği ve yapamayacağı hiçbir şey yok. Tek engeller insanların ön yargıları... Herkesin sıradan olmasını hatta onlar gibi olmasını istiyorlar bir insanın sorunu varsa onu hemen dışlama gibi bir durumları var. Ama onlar da öyle olmak istemezlerdi, hayat zaten zorken bir de ayrıştırıcı insanlar tarafından zorlaştırılıyor. Bu durumda toplum içinde bulunmayı pek de istemiyorlar. Klasik belki ama hepimiz her soruna birer adayız. Her an ömür boyu bizimle kalacak bir sorunla karşılaşabiliriz. Hayat zaten kısa giderken insanların akıllarında sadece tebessüm bırakmalıyız. Melody bunu başarabildi mi bilmiyorum benim aklımda çok özel ve güçlü bir kız çocuğu olarak kalacak.