Aydınlığa açılan umut dolu bir dünyaya girmenin,
Hüzün ve mutluluğun bir arada sunulduğu,
Doyumsuz yaşam öykülerine tanıklık etmenin vakti gelmiş demektir.
Neden mi yalnızım?
İnsanların egolarını okşamadığım için.
Haksızlıklara hayatım boyunca göz yummayıp mantıklı ve haklı olanı savunduğum için.
İnsanların sadece kendi menfaatleri için söylediklerine katılmadığım için.
"Evet ben bunlar için yalnızım peki ya sen neden yalnızsın?" yaz bilelim