Roman şadan beyin çapkınlıklarıyla baslayıp eşinin ona büyük bir ders vermesiyle son buldu. Okurken sıkılmadım sadece konusu itibariyle sinir olduğum yerler oldu. Ama Hüseyin Rahmi Gürpınar o dönemin olaylarını çok güzel ele almiş. Okurken şaşırmadım dersem yalan olur. O dönemde bu tarz olayların yasanması da üzücüydü...
Genel itibariyle bakacak olursak güzel bir romandı. Okunmasını tavsiye ederim.