Söylemek,bir şeyler, birçok şeyler, birçok şeyler anlatmak istiyorum... Kime?... Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir insan daha var mı acaba?
Yahu,ne oluyor bunlara? Hemen ölüyor muyuz? Ölsek ne olacak sanki...Onlara ne? Ben onlar için neyim?...
Ben onlar için hiçbir şey değilim...Hiçbir şey değildim...