Dedik ki birbirimizden gitme vakti
Ve girdik bir yükün altına sessizce
Aşk , ses çıkarmadan gitti
Bir kara sevda bitti delice
Gidiyorum denizin ortasındayım
Karadaki ışıklar gözden kayboluyor
Bundan sonra hissettiklerim içimde kalıyor
Son kez sana şiir yazmaktayım
Her şey geçti , saygıyla bitti
Şimdi sen bensizsin , bende sensiz
Son dileğimi diledim gökyüzüne gitti
"Umarım mutlu olur bensiz"
Kaç kere veda ettik içimizden birbirimize
Ben de koydum veda öpücüğünü kalbine
Başını koyduğunda yastığa
Beni sessizce güzel hatırla
Duyurma kimselere hatıralarımızı
Geçti yanı başımızdan aşk tufanı
Yazıyorum sana son şiirimi
Bitti artık kalemimin mürekkebi
-Cevdet Bora KORUCUOĞLU