Bi aralar herkezin elinde bu kitaptan her kez almış ve okuyor.Merakıma yenik düşerek aldım ve okudum kitap o kadar da güzel değil di bence ama hak yemeyelim beğendiğim sözlerde var dı içinde.Fakat yarısına kadar falan okuyabildim.Böyle kitaplar okumak yerine klasikleri okusanız daha da iyi olur.Hem dikkatinizi çektiyse eğer adam kitabın başında aşka inanmadığını dile getiriyor.Peki ayıptır söylemesi sen aşka inanmıyosan ayrılık kitabını nasıl yazabilirsin anlam veremedim doğrusu.E takdiri size kalmış beğenir ya da beğenmezsiniz....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence güzel bir kitap hoş ve akıcı bir anlatıma sahip merak edenlerin okumasını tavsiye edebilirim.Hayatta arkada gerisinde güzel şeyler bırakmayak isteyenler hayatın tadınmı çıkarmak isteyenler bi bakmanızı isterim soğrusu.Kitap hüzünlü ama güzel bir kitap...