Kitabın sonunda ağladığımı söyleyebilirim herhalde.Beni çok etkileyen kitaplardan biriydi.Küçük bir çocuğun hayal dünyasını anlatıyor.Kitapta oldukça sade bir dille yazılmıştır.Tavsiye edebilirim.
Çok güzel bir kitap anlaşılması kolayda zaten.Çocuğuna kardeşine yiğenine alacak olanlara tavsiye edebilirim kim bilir kaç yaşımda okudum.Ama dün gibi aklımda hala.