Çağla

Çağla
@Caglakse
"Benim elimde olsaydı, hayatına mutluluk ve zevk dışında hiçbir şey dâhil olmasına izin vermezdim, Anne ,"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lakin, yarabbi! Anlasanız a, ölüyorum onların gözlerin önünde seviştiklerinden, gözümün önünde... Ben işkenceler içinde kıvranırken, Onların saadetlerinden ölüyorum...
Geçmiş ve gelecek,beni hasta edecek.
Seni tabii ki tanıyorum; Tomakin ,seni nerde görsem tanırdım , binlerce insanın arasından bile olsa. Ama belki sen beni unutmuşsundur.
İnsan mutluluk konusunda düşünmek zorunda olmasa , yaşam ne kadar eğlenceli olurdu!